És temps per l’art

Són temps difícils per l’art.

De fet, quins no ho són?

Nosaltres vam crear aquesta llavor creativa què és Infantilades el dia de fora del temps del Calendari Maia, el passat 25 de juliol de 2019. Perquè ens agrada a través de l’art connectar-nos a alguna cosa més profunda i sagrada o qui sap si potser ja es respirava a l’ambient que el temps estava a punt de parar-se o d’alentir-se.

Mesos després d’estrenar el nostre primer espectacle The tipi Experience! El món es va aturar i ara sí, semblava que el temps anava a un ritme molt més lent.

A Infantilades tenim una relació especial amb el temps. Ens intriga, ens desperta, ens fa pensar, investigar. Què és el temps? Segons deia la Momo en el llibre de Michael Ende, “bé ha de ser alguna cosa, existeix, això segur, perquè hi ha moments que passen volant i d’altres que sembla que el temps no passi”.

No sé si el temps passa o no, segurament sí, però el teatre està com en suspens, igual com la música i tantes altres disciplines. Flotant en un limb sense saber massa bé com aterrar en aquesta nova realitat que ens envolta. Una mica com totes nosaltres.

Ara bé, mentre no aterra i tot i que ens aterra, nosaltres estem més creatives que mai. Ja ho havia sentit a dir que en temps convulsos la creativitat aflora desbordant i és cert!

Com ens adaptem? Com influïm en la realitat i li posem un bri de llum?

Possiblement necessitem de l’art i la cultura per fer-ho. Necessitem emocionar-nos, ser tocats i tocades en aquesta època de distàncies. I des del cor és la millor manera que se’ns acut a nosaltres.

Volem posar el nostre granet de sorra per crear bellesa i històries boniques. Perquè l’art no es pot aturar, perquè és el que ens fa humans, el què ens connecta i el què ens inspira per veure més enllà de la situació i poder entreobrir una finestra a un món que està per venir i que l’hem de fer millor.

Dins d’aquestes idees creatives què hem tingut està el Passeig online de Fades i coves, una experiència de joc en família per tornar a la natura, als esperits del bosc i allò subtil que no vèiem però que existeix si escoltem des del cor. Us convidem a viure aquesta experiència amb nosaltres i tant de bo us aporti uns moments de llum i alegria. Això ens el què més feliços ens faria. 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaçat dalt de tot